Spoločnosť Hyundai Motor otvorila najväčší showroom v Európe, vytvorený podľa nových štandardov dizajnu a corporate identity. Showroom vo Frankfurte, Nemecko, je jedným z 200 v Európe, ktoré dostanú nový dizajn do konca roka 2014.
Showroom, situovaný neďaleko centrály Hyundai Motor Europe, patrí novému partnerovi Delta Automobile. Dvojpodlažný showroom má plochu 2.466 m2, ďalších 2.000 m2 je k dispozícii pre servis.
Nový dizajn, ktorý podčiarkuje úsilie Hyundai Motor dosahovať vyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov a stať sa najobľúbenejšou automobilovou značkou, ide ďalej ako za tradičný automobilový showroom. Kombinuje otvorený priestor, moderné zariadenie a najmodernejšie technológie aby poskytol zákazníkom nový zážitok.
Byung Kwon Rhim, prezident Hyundai Motor Europe, povedal:
“Naši zákazníci sú v stredobode nášho úsilia, takže náš nový design showroomu bol vytvorený okolo nich. Poskytuje priestor pre predaj a popredajné služby, pričom k tomu pridáva novú dimenziu – nefalšovaný zážitok zo značky Hyundai.”
Koncepcia dizajnu ‘EMotion Park’, inšpirovaná emóciami zákazníkov, pohybom vozidiel a prírodou sa vyznačuje teplými bronzovými tónmi exteriéru kombinovanými s prirodzeným svetlom zaplavujúcim interiér, čím sa vytvára svetlé, vzdušné a sofistikované prostredie.
Zákazníci profitujú z relaxačného a inšpirujúceho prostredia s lóžami a tabletmi, ktoré návštevníkom umožňujú zoznámiť sa so značkou Hyundai v novej dimenzii.
Do roku 2018 bude mať všetkých 6.000 predajní Hyundai na celom svete nový dizajn.