Podľa výsledkov najnovšieho prieskumu spoľahlivosti vozidiel J.D.Power and Associates, ktorá je jednou z najprestížnejších inštitúcií v oblasti prieskumu trhu na svete, sú zákazníci v Nemecku najspokojnejší s vozidlami značky MITSUBISHI.
Na základe týchto skvelých výsledkov obsadila značka MITSUBISHI prvé miesto v rebríčku automobilových výrobcov a dosiahla najvyššie ohodnotenie ako „NAJLEPŠIA ZNAČKA“.
Po druhom mieste z minulého roka, tak značka troch diamantov opätovne potvrdzuje vysokú kvalitu a spoľahlivosť svojich produktov aj v roku 2016.
Najnovšie štatistiky J.D.Power sa tentoraz zamerali na motoristov v Nemecku, ktorí odpovedali na otázky týkajúce sa ich skúseností s vozidlom vo veku od jedného do troch rokov.
V rámci podrobného prieskumu spokojnosti zákazníkov boli zozbierané údaje o 24 výrobcoch automobilov a o 68 modelových radoch vozidiel. Celkovo sa prieskumu zúčastnilo 15 000 motoristov v Nemecku, ktorí od februára do apríla t.r. odovzdali v online prieskume svoje poznatky a skúsenosti s konkrétnym vozidlom v priebehu posledného roka.
Celkové poradie rebríčka výrobcov automobilov bolo stanovené na základe počtu nahlásených pripomienok vyskytujúcich sa na 100 vozidiel, pričom nižšie skóre znamená lepšiu kvalitu. Najmenej pripomienok zaznamenali vozidlá značky Mitsubishi, ktoré sa tak podľa prieskumu J.D.Power stali lídrami v oblasti spoľahlivosti.
Prieskum, v ktorom zákazníci odpovedali na otázky týkajúce sa kvality, spoľahlivosti, príťažlivosti či prevádzkových nákladov, zahŕňa 177 bodov zaradených do ôsmych kategórií (motor a prevodovka, exteriér, interiér, jazda, ovládanie/displeje, multimédiá, sedadlá a kúrenie/klima-tizácia).
Výsledky prieskumu J.D.Power sú užitočné nielen pre výrobcov automobilov, ale aj pre potenciálnych kupujúcich: jedni z nich získavajú cenné informácie pre budúci vývoj vozidiel, druhí zase dôležité údaje zohrávajúce významnú úlohu pri rozhodovaní o nákupe vozidla.
- zdroj: mitsubishimotors.sk, jdpower.com